Město Proseč, náměstí Dr. Tošovského 18, 539 44 Proseč zastoupené starostou města v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územně samosprávných celků a v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v platném znění
V Y H L A Š U J E
VEŘEJNOU VÝZVU (VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ)
na pracovní pozici
asistent/asistentka starosty
Místo výkonu práce:
Proseč, Městský úřad, náměstí Dr. Tošovského 18
Pracovní poměr:
na dobu určitou 12 měsíců (zkušební doba 3 měsíce), možnost prodloužení pracovního poměru na dobu neurčitou v případě absolvování úřednických zkoušek a matričních zkoušek
Předpokládaný termín nástupu:
říjen – prosinec 2020
Pracovní úvazek:
plný (40 hodin)
Platové podmínky:
nástup 8. platová třída dle zákona č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (příloha č. 1), platový stupeň dle uznané délky praxe
Bonusy:
- zvýšení platové třídy se zvýšením kvalifikace (matriční zkoušky a zástup matrika nebo dotační management)
- osobní ohodnocení se zvyšováním kvalifikace (úřední zkoušky, matriční zkoušky, projektové řízení apod.)
- stravenky
- sociální výhody
- 25 dní dovolené
- pracovní notebook
Obecná charakteristika druhu práce a pracovní pozice:
- zajišťuje, organizuje administrativní práce sekretariátu starosty, místostarosty, vyřizuje dle pokynů jejich korespondenci,
- zajišťuje a poskytuje informační servis a přípravu podkladů pro zastupitelstvo a radu města, vyhotovuje a eviduje zápisy a usnesení z jednání rady města a zastupitelstva města,
- zveřejňuje a eviduje právní předpisy, listiny a ostatní oznámení na úřední desce a elektronické úřední desce,
- zajišťuje a spravuje elektronické podpisy pro potřeby města Proseč,
- zajišťuje agendy a úkoly vyplývající z obecně závazných právních předpisů, usnesení vlády a usnesení rady a zastupitelstva města,
- vede evidenci projednávání a vyřízení peticí, stížností, oznámení a podnětů, agendu vyhlášek a nařízení města, právních předpisů a vnitřních předpisů, smluv a dotací,
- zajišťuje činnost na úseku poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím v rozsahu stanoveném městu a městského úřadu,
- organizačně zajišťuje pracovní a společenské akce pořádané starostou a místostarostou města,
- vyřizuje základní dokumenty příspěvkových organizací zřizovaných městem (zřizovací listiny, IČ, obchodní rejstřík),
- vyřizuje administrativu spojenou s poskytováním příspěvků a dotací z rozpočtu města a jejich vyúčtováním,
- komunikuje s poskytovateli dotací (EU, OP, ministerstvo, kraj, nadace), zpracovává podklady pro registraci akce, rozhodnutí o poskytnutí dotace, žádosti o platby, monitorovací zprávy, průběžná hlášení, závěrečné vyhodnocení akce, závěrečné zprávy, včetně podkladů pro kontroly těchto dotací,
- vnější vztahy – zajišťuje projekty, kontakty s partnerskými městy, spolupráci s okolními obcemi a městy v kraji, neziskovými organizacemi,
- zajišťuje pietní akty při příležitosti státních svátků, významných dnů a jiných významných událostí (např. květiny k památníkům padlých),
- spolupracuje s komisemi rady města,
- zajišťuje distribuci měsíčníku Prosečského zpravodaje z tiskárny,
- zajišťuje hlášení v místním rozhlase a správu mobilní aplikace včetně zasílání zpráv,
- zajišťuje organizačně-technické zabezpečení voleb, sčítání lidu, domů a bytů, referenda a veřejných sbírek,
- zajišťuje plný provoz podatelny a výpravny, předává poště příp. zásilkové službě korespondenci k odeslání,
- odpovídá za spisovou službu městského úřadu, včetně vedení centrální spisovny, vyhledávání a ukládání spisové dokumentace ve spisovně,
- vyřizuje žádosti související se službou CzechPOINT,
- zajišťuje evidenci, příjem, odesílání datových zpráv a elektronickou poštu (s elektronickým podpisem) a předává ji příslušným odborům a oddělením,
- provádí vidimace a legalizace dokumentů.
Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona o úřednících:
- je státním občanem České republiky, případně cizím státním občanem, který má v ČR trvalý pobyt,
- dosáhl věku 18 let,
- je způsobilý k právním úkonům,
- je znalý jednacího jazyka,
- je bezúhonný, tj. nebyl pravomocně odsouzen: o pro trestný čin spáchaný úmyslně nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy.
Další požadavky:
- vzdělání střední s maturitou nebo vyšší, zaměření na veřejnou správu výhodou,
- praxe a zkušenosti s veřejnou správou výhodou,
- orientace v problematice veřejné správy (ÚSC, procesy, orgány, legislativa),
- dobré komunikační schopnosti, schopnost týmové práce, ochota pracovat i nad rámec stanovené pracovní doby,
- výborná znalost práce na PC – MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, internet, cloud, vzdálená správa, editace obsahu webových stránek přes WYSIWYG editor,
- spolehlivost, flexibilita a vysoké pracovní nasazení,
- ochota se dále vzdělávat,
- znalost anglického jazyka (minimálně úroveň A1),
- řidičský průkaz minimálně skupiny B.
Písemná přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul zájemce,
- datum a místo narození zájemce,
- státní příslušnost zájemce,
- místo trvalého pobytu zájemce,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- kontaktní údaje – telefon, email,
- datum a podpis zájemce,
- souhlas se zpracováním osobních údajů.
Veřejná výzva a Přihláška jsou zveřejněny zde: https://www.mestoprosec.cz/obcan/uredni-deska
Zájemce k přihlášce do výběrového řízení připojí tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou, mimo jiné, údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se požadovaných činností a dovedností
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a případně ověřená kopie dokladu o absolvování vzdělávání v požadovaném druhu práce.
Lhůta, místo a způsob pro podání přihlášek:
Přihlášky s požadovanými doklady doručte:
- osobním doručením na podatelnu MěÚ Proseč, 1. podlaží, podatelna (dveře č. 1), nebo
- prostřednictvím pošty na adresu Městský úřad Proseč, náměstí Dr. Tošovského 18, 539 44 Proseč tak, aby byly doručeny nejpozději do středy dne 23. 9. 2020 do 15:00 hodin.
Obálka s přihláškou a požadovanými dokumenty musí být viditelně označena nápisem „Výběrové řízení – asistent/asistentka starosty“.
Kontaktní osoba pro bližší informace:
Ing. Jan Macháček, starosta, tel. 777 119 957, 468 005 026, email: starosta@prosec.cz
V Proseči dne 8. 9. 2020.