Požadavky pro výkon dané funkce:
- odborná kvalifikace a předpoklady pro výkon činnosti ředitele/ředitelky v souladu s § 5 zákona č. 563/2004
Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů,
- znalost školských předpisů a školské problematiky,
- znalost zákoníku práce,
- znalost obecně závazných předpisů o platu a odměňování v rozpočtových a některých dalších organizacích a orgánech,
- znalost zákona o obcích,
- znalost zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,
- organizační, řídící a komunikační schopnosti,
- občanská a morální bezúhonnost,
- dobrý zdravotní stav.
Náležitosti přihlášky:
- jméno, příjmení a titul,
- datum a místo narození,
- místo trvalého pobytu,
- státní příslušnost,
- datum a podpis uchazeče,
- kontaktní spojení (telefon, e-mail).
K přihlášce nutno přiložit:
- úředně ověřené kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- přehled o průběhu předchozích zaměstnání, potvrzené posledním zaměstnavatelem,
- strukturovaný životopis v českém jazyce,
- koncepce dalšího rozvoje základní školy na období 6 let (max. 5 stran strojopisu A4) v českém jazyce,
- výpis z rejstříku trestů ne starší 3 měsíců,
- originál lékařského potvrzení o zdravotní způsobilosti pro výkon činnosti ředitele/ředitelky ne starší 2
měsíců,
- písemný souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely tohoto konkursního řízení ve smyslu zákona č.
101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
Termín nástupu: 1. srpna 2013
Písemné přihlášky včetně všech příloh je nutno doručit nejpozději do 15. 3. 2013 (včetně) na adresu: Město
Chrast, Náměstí 1, 538 51 Chrast. Obálku označte: „Neotevírat – Konkurz ředitel/ka ZŠ“. Do konkurzního řízení
budou zařazeny pouze přihlášky s kompletními doklady včetně ověřených kopií dokumentů a s vlastnoručním
podpisem.
Další kontakt: tel. 725092415, e-mail: h.dachovska@mestochrast.cz.